At we can only deliver to .
Do you have a shipping address in ?
Shop at
Visit
Choose country
  • Levering 2-5 dager
  • Fraktfritt over 599 kr
  • Shipping countries
Posters Og Plakater
Rammer
Inspirasjon
Posters Og Plakater
Rammer
Inspirasjon
x
Akkurat nå 25 % rabatt på 50 x 70 plakater* - Les mer

Kundeservice

Du er alltid velkommen til å kontakte oss, vi brenner for kundeservice og vil gjøre alt for å hjelpe deg med din henvendelse. Send oss en e-post så svarer vi innen 24 timer på hverdager. 

Du kan også ringe til vår svenske og engelsktalende kundeservice: +46 8 120 58 700

Vår kundeservice er åpent:
Hverdager 09:00-16:30
Helger: Stengt

E-postadresse post@desenio.no
 
Kontaktskjema Klikk her

Vanlige Spørsmål

Levering/frakt
Hva koster frakten?
Kjøp over 599 kr er helt fraktfrie! Handler du for under 599 kr, er fraktavgiften 69 kr.
Hvor lang tid tar leveringen?
Leveringstiden vår er normalt 2-5 arbeidsdager fra bestillingsdato. Vi sender bestillinger på mandager, onsdager og fredager. Noen ganger kan det dog ta 1-2 dager ekstra p.g.a. forsinkelser hos fraktselskapet, eller om arbeidsmengden er uvanlig stor ved vårt lager.
Hvordan vet jeg at pakken min har kommet frem?
Så snart bestillingen din har ankommet utleveringsstedet, vil du motta en bekreftelse via SMS til det mobilnummeret du oppga ved bestilling.
Hvordan sender dere varene?
Posters som er 13x18cm og 21x30cm, sendes som brev med tjenesten Bring Småpakker direkte hjem i postkassen.

Posters som er større enn 21x30, rammer og innredning sendes med Bring, og hentes ved nærmeste utleveringssted. Du får en bekreftelse via SMS når pakken har kommet frem.
Hvordan fungerer fraktalternativet hjemlevering?
Bring gjør et leveringsforsøk direkte til døren din. Dette skjer mellom kl.17-21, mandag - fredag. Bring sender en SMS når pakken lastes på transportbilen, og samme dag ringer sjåføren deg cirka 30 minutter innen levering. Er ikke kunden hjemme når Bring forsøker å levere, går pakken til ditt nærmeste utleveringssted.
Får jeg et sendingsnummer på bestillingen min?
Ja, du får tilsendt et sendingsnummer på e-post når bestillingen din forlater lageret.
Gjelder ikke bestillinger som sendes med Bring Småpakke direkte hjem i postkassen (posters som er 13x18 / 21x30).
Bestilling
Hvordan vet jeg at bestillingen min har blitt registrert?
Umiddelbart etter at du har lagt inn bestillingen din, kommer det opp en ny side som sier ”Takk for ditt kjøp!” Der ser du ditt bestillingsnummer og beløpet.
Jeg har ikke mottatt noen ordrebekreftelse?
Om du har lagt inn en bestilling hos oss og ikke mottatt din ordrebekreftelse, kan årsaken være at du har angitt feil e-postadresse da du la inn bestillingen. Ta kontakt med oss på post@desenio.no og spør om vi har en bestilling registrert på deg, så kan vi korrigere e-postadressen din og sende deg en ordrebekreftelse. 
Det kan også skyldes at bestillingen ikke har gått gjennom, så ta da kontakt med oss før du legger inn en ny bestilling. Dette for å unngå en dobbel bestilling.
Jeg har ikke mottatt bekreftelse på SMS?
Om det har gått 7 dager siden du la inn bestillingen din hos oss, og du ikke har mottatt din bekreftelse på SMS, bør du snarest ta kontakt med oss. Det kan skyldes at mobilnummeret du oppga ved bestillingen f.eks. mangler et tall. 
Ta kontakt fortest mulig, for pakken blir liggende i bare 14 dager, og vi debiterer 200 kr for uavhentede pakker.
Kan jeg angre kjøpet mitt?
Du kan angre kjøpet ditt innen 30 dager. Nederst på siden vår i den svarte menyen finner du "Retur og reklamasjoner". Der kan du lese mer. (lenk opp ordene Retur og reklamasjoner)

Angrer du på et kjøp før bestillingen din har rukket å forlate lageret vårt, kontakt oss omgående på post@desenio.no . Har du lagt inn bestillingen din i løpet av helgen eller etter vår stengetid, kan du sende oss en e-post. Vi kan dog ikke garantere at vi rekker å trekke bestillingen tilbake innen den sendes ut, da lageret vårt er raske til å gjøre klar og pakke bestillinger.
Hva skjer om jeg ikke henter pakken min?
Bestillingen din blir liggende på utleveringsstedet i 14 dager. For varer som kommer i retur til oss, fordi kunden ikke har tatt i mot eller hentet ut varene, debiterer vi 200 kr. Dette er for å dekke de doble fraktavgiftene (til deg og siden tilbake), samt for vår plukking og pakking av varer.
Bytte/returer
Hvordan går jeg frem om jeg angrer kjøpet mitt?
Nederst på nettsiden vår i den svarte menyen finner du "Retur og reklamasjoner". Der kan du lese mer. Du kan angre kjøpet ditt innen 30 dager. (lenk opp ordene Retur og reklamasjoner)

Angrer du på et kjøp før bestillingen din har rukket å forlate lageret vårt, kontakt oss omgående på post@desenio.no . Har du lagt inn bestillingen din i løpet av helgen eller etter vår stengetid, kan du sende oss en e-post. Vi kan dog ikke garantere at vi rekker å trekke den tilbake innen bestillingen sendes ut, da lageret vårt er raske til å gjøre klar og pakke bestillinger.
Må jeg betale en avgift for returen min?
Ja, vi tar en returavgift på 79 kr. Les mer her, om hvordan du registrerer en retur. Retur og reklamasjoner
Hvordan sender jeg varen tilbake?
Vi sender deg en fraktseddel for retur som du skal benytte. Les mer her om hvordan du returnerer. Retur og reklamasjoner
Reklamasjoner
Hva gjør jeg om en vare er skadet/feil?
Du sender oss en e-post eller ringer oss, og forteller om feilen. Vi vil gjerne ha et bilde/bilder av skaden eller det du opplever er feil. Send dem til post@desenio.no
Betalingsmåter
Kan jeg betale med kort?
Ja selvsagt! Når du har lagt inn opplysningene dine og klikket på den blå knappen ”Fullfør kjøp”, kommer det opp en ny side som sier ”Takk for ditt kjøp!”. På denne siden har du valget mellom å betale med kort eller å betale via nettbank, i stedet for faktura.
Kjøpet gikk gjennom med faktura som betalingsmåte, kan jeg endre det til kortbetaling i etterkant?
Har du forlatt siden som sier ”Takk for ditt kjøp!”, er kjøpet avsluttet og da kan du dessverre ikke endre betalingsmåte. Ønsker du å makulere bestillingen din og legge inn en ny med riktig betalingsmåte, kontakter du oss omgående på .post@desenio.no
Når kommer fakturaen?
Om du savner eller har spørsmål om fakturaen din, kan du ringa Klarna på deres telefonsupport 21 01 89 91. Har du valgt å betale med Klarna faktura, vil fakturaen sendes fra Klarna til deg på e-post. Fakturaen sendes samme dag som vi sender bestillingen din fra vårt lager, eller dagen etter. Har du valgt å betale med Klarna Konto, som innebærer avbetaling, sender Klarna ut en faktura per post måneden etter. Du kan velge om du ønsker å betale alt omgående eller vente. Har du valgt Klarna kampanje-betale i "valgt måned”, sendes fakturaen hjem i postkassen på slutten av den valgte måneden. For eksempel, Klarna kampanje-betale i Oktober, sendes fakturaen hjem i postkassen i slutten av oktober. Om du har betalt med kort og trenger en faktura, kan du sende en e-post til post@desenio.no så sender vi ut en kvittering.
Produktspørsmål
Kan jeg bestille en poster etter egne mål eller eget motiv?
Det er ikke mulig å bestille våre posters i andre mål enn de som er oppgitt på hjemmesiden. Dessverre trykker vi heller ikke kundens egne motiv.
Hva slags papir trykker dere posterne deres på?
Vi trykker posterne våre på matt 200gr ubestrøket premium papir. Papiret er FSC-sertifisert og har lang holdbarhet. Vi har valgt en matt overflate og høy følelse av kvalitet uten refleksjoner.
Hvor finner jeg mer informasjon om produktene deres?
Nederst på siden vår i den svarte menyen finner du lenker til produktfakta.
Inloggning
Hvordan logger jeg inn på Mitt Desenio?

Øverst på siden klikker du på ”Mitt Desenio”, og oppgir ditt brukernavn og passord.
Jeg har glemt passordet mitt, hvordan får jeg et nytt?
Klikk på lenken Glemt passord? Oppgi din e-postadresse, og følg instruksene i e-posten. Når du har laget et nytt passord for innloggingen din, kan du også endre brukernavnet om du ønsker.
Kjøpsvilkår
Hva er kjøpsvilkårene deres?
Längst ned på vår sida i den svarta menyn, hittar du länk till våra köpvillkor.
Dette synes kundene våre
Basert på 0 000 anmeldelser. Se noen av anmeldelsene her.
Rask
levering
Matt premiumpapir
& trykk av høy kvalitet
Sikre
betalinger
Trustpilot
vurderinger